"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Friday 11 September 2015

6 weeks..



Happy birthday to me..!!!

Yeay..dah masuk 30 tahun. Erkkk..30?? Macam tak caya je dah 3 series. Apa ada pada umur kan. Yang penting sihat walafiat dan gembira selalu. Hihi.

Tahun ni aku dapat hadiah yang paling BEST. Dah 6 minggu pun. Alhamdulillah. Syukur. Aku rasa takde beza sangat masa 1st pregnancy dengan sekarang ni. Bloating dan loya memang jadi teman sejati starting 6 weeks. Pagi sampai petang, perut rasa bergelodak jek. Bezanya kali ni aku masih dapat kawal lagi la. Bila rasa loya cepat2 minum air atau makan gula2. Baru la kurang sikit dan tak terus muntah. Tak tau la sampai bila boleh kawal loya tu. Mungkin belum lagi datang lagi the real sickness tu. Kiranya ni sickness manja2 la. Haha. Apa2 pun harapnya takde la teruk macam dulu. Aminnn..

No comments:

Post a Comment