"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Friday 14 June 2013

2 years 2 weeks 2 days..

Masa genap 2 tahun anniversary ari tu (29 May) tak sempat nak post pape..dah 2 minggu 2 hari baru ade masa nak tulis something.hehe..

Well, pejam celik pejam celik dah 2 tahun perkahwinan kami.rasanya baru je kahwin hari tu.kekeke..tahun ke-2 ni aku & hubby dah semakin matang.no more gaduh2 macam tahun pertama perkahwinan.kalau dulu sket2 nak gaduh.benda kecik pun boleh jadi isu besar.tah pape kan.errr..sebenarnye kan, aku yg selalu cari pasal dulu.merajuk tak tentu pasal.keras kepala.tak nak mengalah..kahkahkah.tapi sekarang ni dah kenal perangai masing2.so takde la nak gaduh2 lagi..lagi satu, mungkin tahun ke-2 ni dah ade anak.so kena la dalam mode mak2.tak boleh childish sangat.lagipun memang tak sempat nak gaduh pun.masa terhad sebab nak jaga & fikirkan hal anak.boleh tak? :P

Pape pun, aku bersyukur sangat2 ade seorang suami macam suami aku tu (erkk.paham tak ayat ni?)..penyayang, bertanggungjawab, caring dan sangat2 memahami & tahan  ngan perangai aku ni.kekeke..untuk tahun ke-2 ni jugak Allah kurniakan aku si tecik yang semakin membesar bagai juara tuh..hehe.rasa makin sempurna hidup ni.Alhamdulillah ya Allah..semoga aku dapat jadi seorang isteri & ibu yang baik kepada mereka.amin..

Happy 2nd Anniversary!!

2 comments:

  1. Alhamdulillah..Happy Anniversary dear..long way to goo...Semoga bahagia hingga akhir hayat..Amin!!

    ReplyDelete