"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Wednesday 27 April 2016

39 weeks..

Good morninggg..!!

Aku masih lagi berada di office. Masih belum bersalin. Haha. Baby best duduk dalam perut mummy. Tak nak keluar lagi. Minggu ni last bekerja. Minggu depan, 2 May dah start cuti. Yeayyy.. Tak payah susah2 drive pergi kerja dan mengadap jam lagik. Hihi. Actually due date 4 May. So memang patut start cuti pun. Kalau masih tak bersalin lagi on due date tu, maka terpaksa la aku serah diri di hospital dan di 'induce'..!!. Just like 1st pregnancy dulu. Honestly aku tak kisah la induce or tak. Asalkan baby selamat. Lagipun aku harap sangat2 dapat bersalin kat hospital Seremban. Selain dari service & facilities yang tiptop, hospital tu jugak dekat dengan rumah mak aku. So senang la nak balik berpantang.

Setakat hari ni tak ada lagi tanda2 nak bersalin. Baby pun tak 'engaged' lagi. Tapi doc cakap biasanya baby akan 'engaged' bila dah nak bersalin nanti. Ni sepesen si kakak kot. Nak duduk lama2 dalam perut mummy. Hihi.

Minggu depan, kalau masih tak bersalin lagi aku bercadang untuk mintak reference letter dari doc untuk bersalin di hospital Seremban. Actually ada beberapa perkara yang aku bimbangkan pasal hal ni. Semoga segala urusan aku dipermudahkan. Amin..


No comments:

Post a Comment