"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Friday 19 July 2013

10 Ramadhan..

Cepatnye masa berlalu.tau2 je dah 10 Ramadhan..Alhamdulillah.aku masih lagi puasa penuh! ngeee.....

Hari rabu lepas dapat berita yang tak best.hubby kena keja malam sampai nak dekat raya nanti.ermm..nampaknya aku terpaksa la sahur & berbuka sorang2.huhu.sedey! kena tunggu weekend baru dapat berbuka sama2.kalau dah sorang2 tu maksudnya pukul 8 lebih la aku dapat berbuka.ye la, nak tidokan si tecik tu dulu & solat Maghrib then baru la dapat berbuka dengan tenangnya.hehe..

Oh yer.minggu ni turn berbuka kat rumah MIL.harap2 semuanya ok la.bukan ape, selalunya bila balik rumah MIL mesti ada bangkit 1 isu.pastu gaduh2.bermasam muka.tak suka2..eh2..bukan aku yang gaduh ngan MIL ok..maksud aku, kakak ipar & hubby aku ler.tiap2 tahun mesti ada 'drama'..adoiyai..letih aku tengok.bak kata hubby, dah macam slot Samarinda kat TV3 tu dah ha..hehehe..

Ok la.setakat tu je cerita aku.ada masa cerita lagi..




No comments:

Post a Comment