"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 11 July 2013

Cipta sejarah!!

Hari ni aku sahur pukul 3 pagi!!

Haha..tak pernah2 bangun sahur seawal tu.pagi tadi si tecik bambam tu tetiba pulak terjaga pukul 2 lebih.selalunya kalau dia terjaga mesti merengek sebab nak susu tapi aku tengok elok je dia tak nangis.mata kemain bulat pandang sekeliling.cari mummy la tu.tak nampak agaknye sebab bilik tu gelap sikit.comel je.mata dah la membulat & besar.ha, confirm la tu ajak main.so aku pun bangkit & letak dia depan tv.sementara mood dia tgh ok tu aku baik aku bersahur.nanti takde la kelam kabut..menu sahur aku hari ni: nasi + ayam masak sos tiram + milo mix ESP + susu coklat..dalam pukul 4 kitorang tido balik.then agak2 nak azan subuh tu aku bangun jap makan kurma & minum air masak pastu tido balik sampai pukul 6..so tu la cerita sahur aku hari ni.nice experience.nanti bila Hasya dah besar nak citer kat dia pasal ni..erk!! hehe..

** cepatla hari Sabtu.nak berbuka bersama hubby & family.yahooo..!! mode: counting days..

No comments:

Post a Comment