"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Wednesday 31 July 2013

Baju raya tak beli lagi..

Lebih kurang seminggu lagi nak raya.tapi...aku masih lagi takde baju raya..waaaa...!!

Aku rasa Ramadhan tahun ni adalah Ramadhan yang PALING busy buat aku.asal weekend je mesti takde kat rumah.1st weekend - balik rumah mak aku, 2nd weekend - balik rumah MIL, 3rd weekend - balik rumah mak aku (sebab nak amik kueh raya utk MIL & babysitter), and InsyaAllah 4th weekend ni nak balik rumah MIL pulak.so bila la masanya nak berbuka kat rumah sendiri???memang tak la jawapnye..huhu..dan yang paling menyedihkan, tak dapat berbuka sama2 dengan hubby..maksud aku, berbuka 2 orang je..waaa..!! rindu saat2 berbuka sama2 masa dulu2 (eh, banyak pulak perkataan berganda.hehe)..

Berbeza betul tahun2 lepas dengan tahun ni.biasanya sebelum puasa, aku dah beli at least sepasang baju raya.tapi tahun ni tak berkesempatan nak beli awal2.last week masa kat rumah mak aku, sempat la jugak beli baju raya si tecik tu kat Jusco.baju kemeja hubby pun dah beli kat Parkson.so tinggal baju aku sorang je la yang tak beli2 lagi ni.aku ingat nak ajak hubby gi shopping hari Ahad ni.tu pun kalau MIL bagi la.kang kecik hati pulak sebab berbuka sehari je kat rumah dia.adoii..pening2..so tunggu je la hari Ahad ni yer..sekian..

:)

No comments:

Post a Comment