"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Saturday 16 June 2012

Masa untuk sakit tekak...

Fuh...pejam celik pejam celik kejap je dah hari Sabtu..cepat btul masa berlalu..

So, macam biasa byk la jugak plan yg berlegar2 kat kepala aku nih..hehe..x habis2..Konon2 je ni coz at the end mcm biasa jugak ~ terperap kat rumah...hahaha..

Ok..weekend kali ni aku & hubby plan nak gi KAROK..weee..boleh la release tension sesambil melontarkan suara yg x brape nak sedap nih..haha..

Actually hari tu aku ade beli voucher Song Box kat Groupon..tapi voucher tu hanya boleh guna start dari 15/6..so weekend ni la masanya..!
Eh lupa plak nak ckp..Harganya : Normal rate ~ RM66/person. After discount ~ RM9/person for 3 hours!! murah kan??Jimat RM114..weee..memang berbaloi2..

Song Box ni ade byk branch..tapi kitorang decide nak gi kat Subang Parade..dekat sket..(actually Summit lagi dekat..hehe)..


Note: Hopefully jadi la plan kali ni..tak mo la terperap duk umah lagi..huhu..


No comments:

Post a Comment