"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Tuesday 12 June 2012

Plan x jadi...

OK..seperti yg dijangkakan, weekend yg konon2nya penuh dgn plan ke sana ke sini lastly berakhir dgn DUDUK DI RUMAH semata2..dan seperti biasa, REASON : dua2 malas nak keluar...haha..so terperaplah kat rumah dua2 owang sambil tgk tv dari pagi sampai midnite..

So disebabkan tahap boring yg melampau2, dgn rajinnya aku try la buat PUDING ROTI..jadi tu mmg jadi tapiiiiiiii....kaler je yg agak lawak sket..ni sume gara2 beli agar2 tapi x tgk btl2..main amik jer..blk2 umah letak kat dlm periuk tgk2 kaler MERAH..!!! ermm..disebabkan dah masuk dlm periuk, so hentam je la labu..nasib baik lah SEDAP..syukur..1st try..tapi kan bila tgk2 balik comel gak kaler ni..haha..

~ tgk la puding aku nih, kaler tah pape tah..dgn cekelat yg berterabur & x sekata...kwang2..




Ni pulak menu utk Brekfast + Lunch + Dinner untuk hari ahad..malas nk masak byk2 kali so aku pun decide masak SPAGETTI je since hubby pun request nk makan benda alah ni..senang..jimat tenaga..hehe..

~ dah makan2 sampai nk abis baru perasan aku lupe letak button mushroom..ptt la mcm lain je..adoyai...hehe..


NOTE: Resepi akan di share next post..insyaAllah..


No comments:

Post a Comment