"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Tuesday 5 June 2012

Saat itu tiba lagi..

Ermm..pejam celik tup tup dah DPO12..again..rasa berdebar2 menanti saat Cik P or Puan P yang muncul..tapi cycle kali ni relax sikit..takde la macam cycle lepas - gelabah pakai pad bagai even baru DPO11..kah kah kah..
Cycle ni suhu nampak comey sikit kat hujung2 DPO..agak tinggi la jugak..tapi x taula valid or x coz lately tido terganggu..ni sume sbb en. hubby yang tgh seseme (selsema..hehe) itu..oleh kerana beliau seseme plus hidung tersumbat maka dengkurnya juga menjadi semakin kuat @ tersangat2 lah kuat sampai aku x boleh tido..
Malam tadi dsbbkan tak tahan aku dgn bengangnya & terpaksa rela tido kat luar..huhu..padahnya pagi ni sakit2 badan coz tido kat lantai..
Sebab tu la suhu x accurate coz asik terjaga je..huhu..so nak expect lebih2 pun takut..berserah je la..harap2 ada la rezeki sempena dgn anniversary ni..ho yeah..if takde jugak, cuba & usaha lagi tanpa jemu..

So, apa2 pun tunggu je la sampai DPO14..kalau suhu comey, boleh la buat UPT test..hehe..

Mode: x sabar..

No comments:

Post a Comment