"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Friday 8 June 2012

Weekend..

Minggu ni x jadi balik rumah mak sebab:-

~ sabtu & ahad mak bizi gi kenduri kahwin. so kebarangkalian die nak ade kat rumah tu sgt la rendah & dah konfirm2 die X MASAK..
~ adik beradik lain pun x balik sbb reason kat atas ni..so xde sape balik..boring & x happening..
~ mak pun ckp x yah balik sbb reason kat atas ni..haha..

So, kesimpulannya minggu ni adalah minggu utk kami (aku & hubby) berdua..bestnyerrrr...macam2 dlm kepala ni nak buat ape..

~ berkelah kat air terjun FRIM ~ zoo negara ~ tgk muvie ~ jog kat taman ~ uptown shah alam ~ makan ayam penyet Wong solo ~ cari rumah ~ sunway piramid ~ tgk bola kt kedai mamak ~

lalala..byk btl plan..tapi mengikut firasat & pengalaman aku, bila dah byk2 plan mcm ni akhirnya hanya ada 1 plan aje yg jadi iaitu...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

LEPAK2 KAT RUMAH sambil TGK TV 24 JAM..

reason : dua2 malas nak keluar...

huhu..


No comments:

Post a Comment