"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Wednesday 23 January 2013

23/01/13..

Hari ni genap 2 tahun kami bertunang..hehe..

Actually aku tak ingat sangat pun tarikh bertunang ni..ye la.dah kawin dah pun kan.so baik ingat tarikh wedding.lagi special.hehe..tapi kan, malam tadi tepat pukul 12am tetiba hp hubby berbunyi.bunyi reminder.aku masa tu tengah mamai2 so takde la kisah sangat.terus sambung zzzzz balik..hehe..

Petang tadi baru teringat nak tanye dia nape hp dia bunyi reminder malam tadi.ade birthday sape2 ke hari ni?then dia ckp, hari ni tarikh kami bertunang..tak sangka pulak dia nak letak kat reminder..so sweet...ngeeeee...

23/01/11

No comments:

Post a Comment