"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Saturday 12 January 2013

31 weeks = selsema..

Selsema oh selsema please go away..

Agak pelik gak aku kena selsema lagi.masuk ni dah 3 kali selsema since pregnant.means 3 kali dalam masa 7 bulan.pheww..tak pernah2 berlaku ni.biasanya aku kena selsema or demam setahun sekali je.ni tak.padahal awal dec aritu baru je kena.adakah antibodi aku makin lemah????oh NO...!!!

So macam last selsema, aku takmo amik apa2 ubat.cuma minum air masak banyak2 & pati delima je.mudah-mudahan cepat sembuh.tak larat betul kalau kena selsema ni.rasa macam nak cabut je hidung..huhu..

Ermm..this week dah 31 minggu..baju baby dah siap cuci (fuh..lega.......!!).tinggal napkin je belum lagi.tapi hubby cakap hari ni dia nak cuci.so kira dah settle la bab cuci mencuci ni.lepas ni dah boleh packing2 utk beg hospital.yeay..!!


1 comment:

  1. Get well soon dear..banyak2 kan makan limau sunkist ye..at least antibodi jadi kuat sikit..

    ReplyDelete