"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Wednesday, 23 January 2013

Sayang..

Lagu favourite hubby skrang ni..Sayang ~ Shae..

Hari tu siap suruh aku cari &  download lagu ni kat hp dia.tah hape yang best sangat lagu ni aku pun tak tau.aku dengar biasa2 je..

Yang klakarnye aku sesaje menyakat dia, aku cakap kalau nak suruh aku cari lagu ni dia kena nyanyi dulu.mula2 dia tak nak sebab malu tapi nak punya pasal sanggup nyanyi lagu ni tuh..haha..hubby oh hubby..layan je la..hik hik..

Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

[Ulang dari awal]

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

Jangan ragukan cintaku
Percaya sayangku
Jaga hatimu untukku
Ku menyayangimu
Semangat hidupku
Ku tetap untukmu
Cintaku selalu milikmu


2 comments:

  1. Firhan..bukan somi awak je..saya pun suka lagu ni..feveret lagu skrg..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. o yeke..hehe..ramai gak yg suke ek..

      Delete