"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 15 November 2012

Baby takut dgn daddy??

Update for 23 weeks of pregnancy..

Lately letih sgt2.tak tau la kenapa.padahal dah tido lama tapi still rasa letih.HB turun lagi kah?oh NO..!! ckp pasal HB ni kan, aku dah makin malas nak makan Iberet Folic (IF).ade la skip 2 hari dlm minggu ni.hari ni pun belum makan lagi.hik hik..actually aku  dah rasa frust makan IF ni.ye la.hari tu dah 3 minggu makan.tup2 HB tak tinggi jugak.so kecewa gak la..so skrg ni aku lebih banyakkan makan kismis & daging.harap2 tinggi la HB next check up..

Citer pasal baby pulak.baby makin hari makin aktif.hari Isnin lepas mak aku datang rumah.dari pagi sampai ke malam baby asik gerak je.suka agaknya nenek nak datang.hehe..then ada satu benda yg aku perasan.mula2 baby aktif kicking sana sini, then bila hubby borak2 ngan baby je terus baby senyap.tiba2.dah byk kali macam tu.sama jugak bila aku letak tangan atas perut, terasa baby kicking byk2 kali.tapi bila hubby letak kepala or tangan atas perut aku sambil panggil2 nama baby tiba2 baby senyap.hehe.kesian hubby tak dapat rasa baby kicking.hehe..agaknya baby takut ngan daddy kot?hik hik..

No comments:

Post a Comment