"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Monday 5 November 2012

Rendang..

Aku ni sebenarnya dah seminggu mengidam nak makan rendang daging..ingatkan masa raya haji hari tu dapat la makan rendang..tup2 MIL juz masak nasi minyak & ayam masak merah jek..sob sob..nak beli tak ade pulak coz semua orang cuti raya..nak masak sendiri tak reti..kakak ipar aku pulak gatal2  post kat Facebook ckp  mak aku masak rendang ayam yg marbeles..huwaa..!! meleleh air liur..

Nasib baik la dapat hubby yg memahami..terus dia ckp nak balik rumah mak aku hari sabtu..!! yahoo...aku cepat2 kol mak ckp weekend nak balik.nak makan rendang sbb hari raya haji hari tu tak merasa rendang plus mengidam..then mak cakap OK, nanti mak masak..yeayyy..!!

Finally, sabtu lepas dapatlah aku merasa rendang daging..siap package nasi impit + kuah kacang + lodeh..dan tetiba pulak ada pulut (khas untuk menantunya aka hubby)..hehe..banyak giler hubby makan pulut cicah rendang *sape yang mengidam ni?confius...* aku aim rendang je.walaupun pedas sket tapi SEDAP sangat2..ratah macam tu je tapi air sebotol la kat sebelah..hehe..

Apa2 pun...TERIMA KASIH MAK..LUV U...


No comments:

Post a Comment