"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Tuesday 27 November 2012

Weekend yg memenatkan..

Fuhh..hari ni baru la hilang sket letih.since Jumaat lepas sampai la semalam sibuk mengemas sebab pindah rumah..actually semalam dah berkobar2 nak gi keje dari rumah baru.tapi tup2 bangun je dari tido hubby cakap dia malas nak gi keje coz badan sakit2.aku pun ape lagi.join skali la cuti.aku pun tak cukup rest gak.badan takde la sakit2 cuma letih je.tak cukup tido plus sakit kepala..ape taknye, non-stop ke hulu hilir..

Hari Sabtu ~ pagi2 gi keje..tghhari balik keje terus gi UMRA buat detail scan.lepas tu gi Setia City Mall makan2 + tgk movie citer Breaking Dawn.dalam pukul 10 malam abis tgk wayang gi Kapar hantar barang sket kat rumah baru.then gi hantar adik ipar balik rumah kat Bukit Tinggi.pukul 12 mlm sampai kat rumah lama Shah alam (actually barang2 semua dah hantar kat rumah baru cuma tinggal barang2 yg kecik2 je plus kena kemas2 sket.sbb tu la kena dtg rumah lama balik)..makan2 jap kul 1 pagi baru tido..

Hari Ahad ~ kul 6 bangun.after kemas2 rumah sket, keluar gi Pureen Clearance Sale kat PJ.pukul 8 sampai sana.awal giler! padahal bukak pukul 9.30.hubby takut takde parking.bukak je pintu terus serbu..kejap je kat dlm tu sebab kitorang kena pergi rumah baru.ada org nak datang pasang Astro la pulak.dalam pukul 12 sampai rumah baru..susun2 barang sket then pukul 2 keluar pergi rumah lama balik sebab nak return kunci kat owner plus settle pasal deposit.lepas settle semua, pergi UMRA pulak sebab nak amik CD scan 4D.hari Sabtu diorang lupa nak save image scan 4D dalam CD yg diorang bagi tu.huhu..tup2 pukul 7 lebih baru sampai rumah..

Amacam?full kan schedule aku 2 hari tuh..sebab tu la letih tahap maksimum.badan tak cukup rest.sampai sakit kepala.nasib baik baby takde pape.baby mummy ni memang kuat la..macam mummy jugak..hik hik..masa scan hari tu pun baik je baby.tapi next time la aku citer pasal tuh..skrg ni byk keje coz semalam konon2 EL.hehe..


No comments:

Post a Comment