"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Friday 9 November 2012

Rumah oh rumah..

Alhamdulillah..setelah berbulan2 aku & hubby mencari rumah sewa akhirnya jumpa jugak..!! walaupun agak jauh dari tempat keje aku tapi takpe la asalkan selesa, murah dan yg paling penting TAK PAYAH NAK NAIK TANGGA LAGI..!! skrg ni kitorang duduk kat apartment..yg takde lif.ha, amik ko..tgkt 4 lak tuh..kalo dulu2 boleh la aku mendaki tangga tu dgn jayanya tapi skrg ni..NO NO NO..mengah..!! maklum ler perut dah makin membesar..hik hik hik..

Deposit dah bayar & kunci rumah pun dah dapat..so anytime boleh pindah.yeay..!! tapi takde la nak pindah bulan ni..maybe bulan Dec nanti kot.pindah sket2 dulu..nak pindah barang sekaligus mmg tak larat la nak kemas semua..

Esok kitorang plan nak gi sana..ha, yg sebenar-benarnya kan..aku tak tgk lagi pun rumah tu.hik hik..hari tu hubby yg settle semua sebab dekat sgt2 ngan tempat keje dia..5 minit je..so senang sket dia balik keje terus gi tgk rumah & deal ngan owner.kena grab cepat2 sebab owner tu cakap berderet2 org nak tgk rumah tuh..if dia balik rumah dulu amik aku then gi sana balik memang tak la..JAUHHHHHH..ambil masa dalam 2 jam..so aku ckp tak payah susah2.nanti kang melepas pulak.dah la rumah tu nampak ok (tgk dlm iklan) & luas..

So, papehal pun tunggu je la esok.. :)

Sumber : Pakcik Google


No comments:

Post a Comment