"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Tuesday 10 April 2012

Aku redha..

Cycle kali ni x berjaya lg..nampaknya x ada la baby 2012..huhu..x pe la..aku terima dengan redha..mgkin Allah merancang sesuatu yg lbh baik lps ni..tp period kali ni sangat2 berbeza..aku dapat kawal emosi dgn baik & jayanya x mcm selalu - emo + stress + nk marah2 jek..syukur alhamdulilah blh berfikir secara positif & x buruk sangka ngn Allah...lpas ni aku kena berusaha bsungguh2 lg..next step is homeopathy..moga2 Allah memberi rezeki melalui cara ini..amin ya rab bil alamin..permudahkanlah urusan hambaMu yg lemah ini Ya Allah..

No comments:

Post a Comment