"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Friday 20 April 2012

Syukur...

Hari Jumaat yang sangat2 indah..Syukur diberikan nikmat untuk terus bernafas di bumi Allah..Semoga mendapat berkat & rahmat dariNya..

Diam x diam dah hmpir seminggu since aku gi klinik homeopathy tuh..dan dah hampir seminggu jugak la aku makan ubat yang doc tu bagi (actually aku makan ubat tu lewat sehari since gi klinik tu)...dan HASILnya...syukur sangat2...so far ok la even masa mula-mula mkn ubat tu rasa musykil tp alhamdulilah dah nampak perubahan on both of us..malam tadi pun hubby ckp if aku tak berjaya pregnant pun dia still nak teruskan rawatan dgn homeopathy ni..hopefully ade la gud news before anniversary kami nanti..InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment