"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Monday 16 April 2012

Homeopathy..

Cycle kali ni aku nk try cara lain pulak - rawatan homeopathy..aku tau perubatan cara ni pun dari forum2 yg aku baca kt internet..so far hasilnya kira ok la tp ape pun semuanya dtg dari Allah.kita cuma berusaha..so last 2 weeks aku pun suggest kat hubby utk gi buat rawatan ni pulak.mula2 die mcm xnak gi coz x yakin.lbh2 lagi die pun x pernah dgr ape perubatan homeopathy ni..tp lps aku terangkan satu2 baru la die setuju dan perkataan yg buat die terus setuju tu ialah..USAHA..hehe..tu jela cara aku convince die..senang kan.
After survey2 aku pun decide gi buat rawatan homeopathy ni kat pkns shah alam..Ha, actly ada byk registered homeopathy kat Selabgor ni..so blh pilih je mane2 tmpt yg dekat..Hari sabtu hari tuh after blk dari keje terus gi sana..dgn semangat berkobar2.actly aku pilih tmpt ni pun sbb smbil menyelam minum air...blh shopping2 tdung after habis treatment..haha..tp malangnye bila dah smpai tmpt tu tgk2 kosong..rupa2nya dh pindah kat seksyen 7..haha..padan la muka aku sape suruh tak baca website tu btl2..tp misi tetap diteruskan & sblm gi kat seksyen 7 tu smpat la aku merembat 1 tudung..hehe..shopping ttp shopping..
Ok.at last smpai jugak tmpt yg ditujui.x ramai patient.ada 2 org je.fuh.. nasib baik..masuk2 bilik doc tu muka masing2 nervous maklumlah 1st time gi klinik utk check kesuburan..nasib baik doc tu byk bercerita..so xdela takut sgt..hehe..dlm 1/2 jam jugakla kat dalam bilik doc tu dgr die bercerita..ye aku ulang lg, dgr die bercerita..x ade check ape2 juz  borak2..after dgr die bercerita tu, die pun suruh amik ubat..ermm..pelik gak.die x check ape2 pun tb2 suh kuar n amik ubat..ermm..mula la aku ni nk fikir -ve jek..tp x nak la bersangka buruk kan..so aku ckp ngn hubby, mybe sbb kte xsmpai 1 thn kwin lg kot..ok..ubat yg doc tu bg pun pelik gak la..ade 4 ubat sume skali..1) liquid - titis 15 titik dlm 500ml air 2) pil - hisap/kemam..mkn ubat tu kena step by step dats y kat setiap ubat tu ade tulis 1,2,3..ermm..x pe la..yg penting aku dah USAHA..yg selebihnya kerja Allah..yg aku mampu buat yakin & berdoa byk moga usaha aku n hubby kali ni berjaya...amin ya rabbil alamin...

No comments:

Post a Comment