"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Wednesday 15 August 2012

Baju masih muat..yeay..!!

Tahun ni konon-kononnye beli baju raya awal2 sbb malas nk cari last2 minit.especially size aku yg extra kecik nih.gerenti la kena round 2, 3 kali baru la jumpe saiz yg suitable.pengalaman dari tahun2 yg lepas.sampai hubby pun x larat..hehe

So bulan June hari tu dah siap beli kat Warta Bangi.punye la jauh beli baju raya.hehe.baju kurung modern ikut kaler tema kami iaitu KELABU.happy tul dah dapat baju raya awal2.heee..tinggal cari tudung & another baju kurung for 2nd raya..

Masa beli hari tu ade gak hati kecilku ini berkata2 'mcm mane tiba2 aku pregnant?muat ke baju ni nt?' cewahh..tapi taknak la berharap.so beli je la..skali tgk2 aku btl2 pregnant..alhamdulilah..skrg ni dah masuk 2 bulan lebih.tapi kalo tgk fizikal aku xde berubah pun.berat pun makin turun ke 42kg.macam org x mengandung pun.harap2 muat la baju kurung tu.kalo x, terpaksa la beli baru..hehe..

Dan semalam secara rasminya aku pun try baju kurung itu.completely.siap pakai kain dalam since kainnya sgt jarang..tadaa..syukurr..MASIH MUAT! cuma bahagian perut je agak menonjol sket.fuhh..nasib baik la hari tu aku beli saiz 36..bese beli saiz 34.

Ok.xyah membazir beli baju baru..

No comments:

Post a Comment