"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Monday 6 August 2012

Weekend - shopping & shopping..

Activiti last weekend:-
Sabtu
- seawal kul 10 pagi dah keluar umah coz nk gi klinik.ingat nak scan sekali tgk doc pakar xde plak..sob2..xdpt tgk baby..postponed scan hari ni..
- gi Jusco Klang shopping baju hubby + kasut pregnant aku..at last hubby x beli pape sbb x ade size..sian..hehe..aku dapat sandal yg sgt2 selesa..
- after shopping kat Jusco, dalam kul 12 terus balik Seremban - umah mak..kul 1.30 smpai..
- after borak2 jap ngan mak & solat zuhur, keluar jap gi shopping.adik aku ikut skali..plan nak cari baju hubby yg sama kat Jusco tadi..kot2 kat Parkson ade ke..tgk2 x ade size jugak..haha..at last beli jersey utk mengubat kekecewaannye..adik pulak beli tudung & kasut..aku belanja dia coz baru pas clash ngn BF..so konon2nya frust la tuh..
- balik singgah bazar beli rojak Singapore & air kedondong asam boi..sedap giler air dia..habis aku minum 1 bungkus masa berbuka..amaze btul..slalu x pernah abis pun..hehe..next time nk beli lg la..
- after solat Maghrib keluar gi McD ngn anak2 buah..dah janji ngan diorang petang tu,if x notty nk belanja ais krem McD.kat sebelah McD tu ada Tesco.so masuk jap jenjalan cari tudung..tapi x ade yg menarik..

Ahad
- kul 8 lebih dah siap2 berkemas nak balik..tapi kul 10.30 baru keluar umah..haha..bese la.borak2 ngn mak & adik beradik aku yg sgt2 happening tuh..x cukup kalo kejap2 mesti nk lama2 baru puas..
- kul 11.30 smpai kat SACC Mall Shah Alam..shopping time..!! mula2 igt nak survey2 je dulu, next week baru beli..tapi tiba2 dh berkenan ngan 1 baju kurung Pahang ni..so beli je la..hehe
- kul 3 gi Mydin Subang plak..shopping barang2 dapur..Ya Allah ramainya umat..nak parking pun susah..kat dalam toksah citer la..lagi la ramai..after amik barang2 sume nk gi bayar 1 hal pulak..panjang giler Q..kaki dah lenguh.so hubby ckp biar dia yg beratur sorang2.aku gi keluar cari tempat duduk.after dah bayar nanti dia kol aku.wahh..nasib baik hubby memahami..hehe..
- Kul 5 baru keluar Mydin then balik umah..before balik singgah Pizza Hut jap..beli utk berbuka nanti..dah hampir setahun aku x makan pizza sbb TTC..huhu..

So tu la aktiviti aku & hubby last weekend..penat tapi hepi..2 hari berjalan sakan..padahnya kaki lenguh2..so macam bese, hubby la yg jadi mangsa urut kaki aku..actually aku x suruh pun tapi masa baring2 tgk tv tetiba dia tanya "penat eh?nak syg urut?" pucuk dicita ulam mendatang..terus hulur kaki.hehe..mmg best dia urut smpai tertido aku..haha..TQ hubby for everything..


3 comments:

  1. salam, tumpang tanya yee..

    air kedondong mana yang awak beli sedap sangat ni? bazar ramadhan ke?

    ReplyDelete
  2. wsalam..a'ah kat bazar ramadhan..sedap giler..hehe..mybe sbb baru buat kot coz masa tu gi awal kul4..hehe

    ReplyDelete
  3. bazar ramadhan kat mana? ada specific detail tak orang yang jual tu..?

    ReplyDelete