"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Tuesday 14 August 2012

Day 25 Ramadhan = Lemah..

Waaaa..!!..x laratnye hari ni..ikutkan hati malas nak gi keje tapi bile fikir2 balik byk pulak keje nak kena settle hari ni so lupakan jela niat nk mc..huhu..

Actually since malam tadi aku rasa lemah sangat2..after berbuka, lebih kurang kul 8 lebih aku terus muntah2..keluar segala isi yg aku makan masa berbuka..x pernah pulak jadi mcm ni sebelum ni - muntah waktu malam..lepas tu pening2.dgn perut yg kosong aku pun terus baring sampai la tertido.sedar2 bunyi alarm kul5 suku..ok.aku lum solat Isyak lagi..masa bangun solat tu pun still rasa pening2 lagi.rasa nk muntah pun ada.tapi aku tahankan je.then cepat2 tido balik sampai la kul 6 lebih..

After solat Subuh, tetiba perut rasa sakit.bloating.oh perut kosong rupanya..so try la minum susu coklat.baru la rasa lega sket.tapi baru bbrapa minit terus rasa nk muntah.try tahan..alamak xleh tahan la.gi bilik air terus muntah air coklat yg aku minum tadi..huhu..

Ya Allah, seksanya rasa mcm ni..ape yg aku makan semua keluar balik..nak makan ape cmni??huhu..tetiba nmpak air 100plus kat atas meja.goncang2 & buang gas dulu then try teguk.alhamdulilah leh masuk & x loya..dalam segelas jugak la aku minum..

Badan still rasa lemah..masa nak siap2 gi keje pun x larat tapi terpaksa gagahkan diri.sampai je ofis, pening & loya lagi..gi filing room baring jap.tapi still x larat jugak..rasanya after settle sume keje ni aku nak balik umah la.mybe tgahari nanti kot..skarang baru kul 9 lebih..lambatnye lagi..huhu..


No comments:

Post a Comment