"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 9 August 2012

Day 20 Ramadhan = 9 weeks..

Masuk je 9 weeks cipta record 3x muntah..x pernah2 since preggy muntah 3x sehari..lembik dah ni..pagi tadi muntah air je tapi baru jap tadi muntah segala isi perut.siap keluar ikut hidung lagi.huuu..pedih tekak & hidung ku..perut pun dari sebelum gi keje pagi tadi rasa x selesa sangat2..bloating & pedih especially sebelah kiri..huhu..pening2 pun dah start since hari isnin..

Hari ni plan nak masak utk berbuka nanti.dah janji ngan hubby..rasanye dah sebulan aku x masak kot.asal nak masak je mesti x larat & muntah2.tapi hari ni aku mesti kuatkan semangat..x larat pun tapi still masak jugak..actually hubby awal2 dah sms ckp x yah masak bila aku ckp keadaan aku yg muntah2 tadi tapi aku pulak yg serba salah sbb dah byk kali janji ngan dia tapi at last makan luar x pun beli je..huhu..so hari ni dah bertekad nak masak even yg simple2 je..bihun goreng kot..barang2 pun sume dah ada..so balik ni nak rehat 1/2 jam bagi revive badan dulu then baru start masak..

Harap2 plan ni mrnjadi..amin..

No comments:

Post a Comment