"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 2 August 2012

Day 13 Ramadhan..

Yeay..hari ni dah Khamis..esok Jumaat..dan Sabtu cuti..!!! yahoo seronoknya..byknye plan utk hari Sabtu ni dalam kepala aku skrg..

gi klinik buat check up & scan - gi amik baju melayu hubby - gi shopping baju raya aku - balik umah mak - after berbuka gi bazaar


dan yg paling best of coz la balik umah mak!! weeeee...hepinya..dapat jumpa mak.at least dapat la aku hilangkan stress sket..x sabarnye nak tunggu hari Sabtu ni..cepat la masa berlalu..

Ermm..hari ni alhamdulillah aku still dapat berpuasa.x ada loya2 & muntah2 di awal pagi..tapi tu la, pagi2 lagi perut dah berbunyi2.pedih giler..mcm lapar..tapi sahur pagi tadi aku ada la jugak makan sket - chicken fingers & sosej..fresh milk..mybe x cukup kot..baby x cukup makan..x pela..bertahan jela sampai berbuka nanti..mudah-mudahan x ada apa2..

Dearest baby, please be strong ok..mummy nak puasa hari ni..hari Sabtu ni mummy & daddy tgk baby ok..harap2 baby ok2 je..sihat walafiat..growing healthy..we luv u so much..muah2..


1 comment: