"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Saturday 21 July 2012

1st day of Ramadhan...

Syukur alhamdulilah dapat bertemu Ramadhan sekali lagi..tapi kali ni lebih bermakna sbb berpuasa '2 org'..hehe..

Pagi ni kul 4.30am dah bgn sahur..sahur sorang2 sbb hubby keje mlm.so mkn yg simple2 je la since selera pun xde..air barli 1 gelas, air soya 1 gelas, telur goreng 1 biji, puyuh goreng yg aku beli kat p.mlm smlm..& 1 biji buah kiwi..ok start mkn slow2.selera mmg xde lgsg tapi pakse jugak mengenangkan baby nk khasiat..


After menelan puyuh goreng sket + air barli tup2 tepat je kul 5.30 tb2 rasa loya..berlari ke bilik air..uwek2..muntah! 1st time muntah..slalu loya & kuar angin je..tapi kali ni kuar sume ape yg aku mkn mlm tadi..3 kali muntah..huhu..

Adoyai peritnye tekak..tapi perut rasa lega..tgk jam dah kul 5.35..cpt2 minum air soya + buah kiwi + telur goreng..Alhamdulilah dapat telan dgn jayanya..nasib baik smpat mkn b4 imsak..

Harap2 dgn ape yg aku makan tu dapat la bertahan smpai waktu buka nanti..My dear baby, mummy nk pose hari ni.xmo nakal2 ye..wink2..Ya Allah permudahkanlah aku untuk berpuasa hari ni..amin..


No comments:

Post a Comment