"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Saturday 28 July 2012

Day 8 Ramadhan = berbuka dgn MIL..

Ok..minggu ni turn berbuka ngn MIL..igtkan dapatlah makan air tgn MIL tapi semalam die kol hubby ckp hari ni buka kat luar.sbbnye nk hantar SIL gi KLIA.flight kul 9 pm.ok.so ikut jela plan MIL..after asar nt blk umah MIL then terus bertolak ke KLIA..

Berbuka semalam hepi sgt2..mane taknye..dapat makan ape yg aku inginkan..fuh..!! sedap sungguh laksa yg kawan hubby belikan tu..alhamdulilah..lepas ngidam..hehe..hubby plak makan murtabak (all time fav)..3 keping hokai.alone.hehe..syg2..dan yang paling peliknye aku dapat makan kurma! sebelum ni makan sket terus muntah sebab manis sgt tapi semalam boleh la pulak..hehe..

Syukur sangat dapat makan tanpa loya2.dan yg paling penting ada selera..1st time berbuka (since start puasa) which is i really2 enjoy foods..

After berbuka dalam kul9 mcm tu kitorang pun keluar gi Carrefour beli megi + telur utk sahur.smbil2 tu singgah McD jap memandangkan aku teringin beno nak rasa Foldover.xpernah mkn pun since aku TTC..sob2..sadis kan?hehe..so drive thru kt McD tapi bile sesampai je kt situ terus x jadi nk mkn foldover.tetibe tukar selera nak makan Filet o Fish.adoyai selera apakah ini??so kitorang beli Filet o Fish, chocotop & sundae lime..

bile la agaknye dpt makan bende alah ni..

Konon2 Filet o Fish tu nak makan sahur tapi sambil2 tgk tv tu lapar la plak.terus sambar & makan dgn hepinye.dlm hati "wah, selera aku dah kembali normal!!"

Sahur tadi pulak makan kurma + megi goreng + telur goreng + air kosong 2 gelas + air susu 1 gelas..hepinya dapat sahur dgn penuh berselera..waa wee...

Ok..now tunggu time nk berbuka ngan MIL pulak..akan dihapdate nanti..hehe..

No comments:

Post a Comment