"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Wednesday 25 July 2012

Day 5 Ramadhan = 7 weeks = cuti...

Hari ni aku x gi keje..rasa lemah sgt2 & loya menjadi2..semalam dlm kul 6pm tibe2 perut cramp..nak bgun pun xlarat.terbongkok2..sebelum tu dah muntah2 & perut mcm ditarik2..rasanya gastrik dah tahap teruk sbb aku xmkan pape masa sahur sbbnye xde selera nk mkn..masuk je waktu Maghrib terus sambar air.tb2 rasa loya..mkn limau mandarin plak..ilang loya tapi perut cramp sgt2..last2 surrender gi baring sampai la hubby blk keje dalam kul 8..

Hubby blk keje terus amik myk angin sapu kat atas perut aku..smbil2 tu smpat lagi die membebel2 ckp nape pose if xlarat.jgn pakse2 diri..aku yg tgh sakit ni dgr je la die bebel2..after few minutes baru la ok sket & blh bgn..huhu..

Hubby advice hari ni aku xyah pose coz dah smpai tahap memudaratkan diri..tapi aku ckp tgk dulu mcm mane.if xde selera nk sahur baru xpose..& pagi tadi semangat nk sahur tapi bau je lauk sardin terus patah selera.minum air kosong pun loya.adoiyai..mcm mane aku nk pose hari ni.perut pun still sakit lagi ni.so aku decide xpose hari ni.biar perut btl2 ok baru pose..nampaknye niat nk pose penuh tahun ni xdpat la.huhu..harap2 esok & hari2 seterusnye dapatlah aku  pose tanpa ade masalah..

No comments:

Post a Comment