"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 19 July 2012

Loya..

Pagi ni hujan turun lebat sgt2..rahmat Allah di pagi hari..smpai2 ofis je tgk2 ujan dah x lebat..nasib baik.xdela basah pagi2 cmni..

Pagi ni aku bgn awal sket 6am sbb nk masak utk lunch hubby..bgn2 je perut rasa x selesa..after solat n masak nasi, aku minum la susu fresh..dh jadi rutin minum susu tiap2 pagi..tapi baru 2 teguk tetiba rasa nk muntah..cpt2 gi kat sinki..uwek2..xmuntah plak..so smbung masak - daging masak kicap + tauhu goreng (hubby's all time fav)..

After siap masak sume, aku baring jap smbil tgk MHI..malasnye nk gi keje + rasa loya.xtaw la nape lately malas betul nk gi keje..huhu..after few minit baring2 dgn kemalasan tahap melampau (hehe) aku pun gi mandi..masa mandi tetibe plak rasa nk muntah lagi..uwek2..angin je yg keluar..ermmm..berair2 mata aku..adoyai..dlm hati 'dah start agknye simptom2'..Harap2 pose nt xdela teruk sgt.Ya Allah permudahkan lah perjalanan hambaMu ini...amin...


No comments:

Post a Comment