"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 12 July 2012

x de simptom2 lagi..

Hari ni DPO19..Suhu makin meningkat dari 36.6 (semalam) to 36.7..alhamdulilah..risau sangat2 if suhu turun tetiba..hehe

Hari ni x check UPT sbb nak tggu ckup seminggu delay which is Sabtu ni then baru repeat balik.lgpun semalam dah check tapi still faint line..RISAUNYA..!!! HCG masih rendah..Harap2 betullah aku pregnant..jgnlah chemical pregnancy..huhu..

Setakat hari ni masih xde simptom2 pregnant lagi..juz breast rasa berdenyut2 & cepat mengah..tu je..selera mkn pun bese2 je..muntah & loya?langsung xde..bloating sgt2 teruk esp pagi2.perut rasa x selesa & mcm full je ngn angin..tido plak mcm terganggu sket.kejap2 terjaga.mybe terlalu hepi kot.hehe..mlm2 rasa panas & bahang then pagi2 plak sejuk tapi bila pkai selimut rasa panas plak..apakah?hehe..lagi satu lately aku perasan senang sgt lawas.dulu kemain susah.tapi kali ni tiap2 pagi mesti m'buang.ok la tu.xde la suffer sembelit lagi..

Ermm..xpela.mybe awal lagi kot.lagipun hormon pun rendah lagi.sooner or later mesti meningkat.ape yg penting skrg ni aku kena jaga mkn & xangkat berat2.harap2 Allah permudahkan segalanya.amin...

No comments:

Post a Comment