"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Wednesday 11 July 2012

Alhamdulillah.......

Ahad..DPO 15..
Pagi2 dah bangun sbb hubby ada tournament futsal kat PJ..Mula2 mcm malas nk buat breakfast tapi after subuh xleh tido plak..so terus bagun masak air.Then buat pancake..first time buat not bad..hehe..leh la wat lagi lps ni..

UPT brand Watson
Kul 8 lbh hubby pun keluar..so aku pun golek2 atas katil kononnye nak ido balik tapi mata xmo lelap plak..last2 dlm kul 9 lbh baru dapat lelap then kul 9.40 dah sedar blk..huhu..try gak tutup2 mata tapi still xleh tido..ermmmm..bgun, mandi & solat dhuha..baru kul 10.00..ok..leh la kot gi Carrefour skrng ni..actually niat nak beli barang2 utk wat nasi ayam & beli UPT kat watson (arini period delay 1 hari)..haha.after buat list ape2 yg ptut so aku pun keluar umah..

Dalam kul 11 smpai umah..lame gak aku sopping even sorang2..hehe..ok dah xsabar2 nak test UPT..barang2 pun xsempat nak simpan..hehe..excited punya pasal..

After 1 minit angkat UPT brand Watson & tadaaaaaaaaa.....senyumm..faint line..!!!
Wahhhh..1st time dlm hidup dpat line cmni..hati dah mula berdebar2 & takut pun ada..ye la takut2 line tu default ke..chemical pregnancy ke..tenung lama2 kat UPT tu..then amik gmbar..tenung lagi..amik hp igt nk kol / sms hubby ckp psl ni..tapi bila fikir2 blk, xjadi..ok letak hp balik..ermm..nak wat ape ni???buntu.....

Eh, lupa lak yg aku kena masak nasi ayam....haha..ok letak blk strip UPT dan mula kerja2 memasak nasi ayam..first time buat so berdebar2 gak ni takut x jadi..hehe..

Tgh2 masak tu dalam hati x putus2 sebut Alhamdulilah..syukur sangat2..nikmat gembira yg x terkata...

Akhirnya doa ku dimakbulkan Allah..syukurrr...


No comments:

Post a Comment