"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 5 July 2012

Hari ni...

Hari ni hari Khamis
Hari ni cuaca nampak cerah
Hari ni DPO 12
Hari ni suhu (BBT) naik sket 36.5 to 36.7
Hari ni jugak badan rasa x sehat - panas & sejuk on off, sakit tekak, selsema sket2 tapi xdemam pun
Hari ni rasa mcm nak amik mc je
Hari ni baru dapat gaji (lambat giler..!!)
Hari ni xbyk sgt keje..boring..!!
Hari ni nak gi amik dobi - dah dekat smggu x amik..hehe
Hari ni nak gi bank
Hari ni aku & hubby pose sunat
Hari ni nak masak pe eh??
Hari ni kena buka sowang2 coz hubby keje mlm..huhu
Hari ni igt nak call mak
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Semoga Allah permudahkan urusan aku HARI NI..amin2..

No comments:

Post a Comment