"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Saturday 28 July 2012

Day 7 Ramadhan

Hari ni insyaAllah aku dapat puasa..even perut pedih gile tapi aku tetap jugak teruskan puasa..harap2 Allah melindungi aku & baby..perut ni pedih mybe sbb aku makan tomyam kot masa berbuka semalam.1st time dlm 2 minggu ni aku makan dgn penuh selera mcm tu..nasi 2 senduk + ayam cencaru bakar + tomyam campur.fuh..!! rasa puas sgt2 mkn semalam..tapi ade 1 benda je yg x ade - kerabu mangga..semalam dah try cari tapi xde pulak..xpela.next time jela..

Ha, semalam aku ade ckp pasal teringin nk makan jambu batu cicah asam kan??mmg dah rezeki aku agaknye semalam tup2 hubby bwk blk sebungkus jambu batu + asam..hepi giler..kebetulan die berhenti solat maghrib kat Petronas then ntah mcm mane ade pulak jual jambu batu kat situ..Alhamdulilah rezeki..hehe..

Ok..jambu batu dah makan tinggal laksa je belum lagi..dah seminggu mengidam..hari tu dah beli tapi x sedap pulak..rasa sket kuah x sedap then terus buang..huhu..hari ni hubby janji nk belikan laksa..siap dah pesan kat member ofis die yg keje malam suh belikan takut blk nt x sempat nk beli (hubby abis keje kul 7 mlm)..hehe..bagusnye suamiku ni..


No comments:

Post a Comment