"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 26 July 2012

Day 6 Ramadhan..

Hari ni rasa sangat2 pelik coz aku xrasa loya pun!! syukur Alhamdulilah..kalo x pagi2 mesti rasa loya & nk muntah.slalu minyak cap kapak WAJIB ade kat atas meja tepi pc.asal rasa loya je trus sumbat minyak cap kapak lam idung..tapi hari ni rilex je.skrg dah kul 4 - no minyak cap kapak.no loya2.no muntah2..cuma rasa ngntuk sgt2 kul 10lbh tadi tapi skrg dh segar bugar..hehe..

Rasanya aku jadi cmni sbb smlm kan xkeje so dah rehat sepuas2nye..lgpun smlm xpose so spnjg hari mkn.perut pun sentiasa terisi & xkosong..pagi tadi sahur roti gardernia coklat + air soya 1 gelas + fresh milk 1 gelas..& xlupe asid folik + ubat tahan muntah..agknye sbb susu tu kot buat aku rasa kenyang smpai skg..so xdela angin masuk sgt perut ni..so xdela loya2 + muntah..

Tapi ape2 pun syukur sgt2..harap2 esok & hari2 seterusnya mcm ni..baru la selesa nk keje..

Blk keje ni nk singgah petronas jap nk beli fresh milk..sok sahur nk minum susu..!! yeay..

Tadi tetibe plak teringin nk makan jambu batu cicah asam..ermmm.terliur la plak..blk keje ni kene gi beli makanan..so nk cari kerabu mangga + ikan bakar la..yummy..dapnye..harap2 selera ni bertahan smpai nk buka nt..jgn pulak skrg je pk nk mkn mcm2 tapi bile buka nt terus x lalu nk mkn..huhu..

jambu batu..gulp! terliur..

No comments:

Post a Comment