"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Tuesday 11 September 2012

11 September..

11 September 2012..
hari ni genap umur aku 27 tahun! masa untuk bersyukur..

syukur Alhamdulillah..masih diberi nafas untuk meneruskan kehidupan di dunia ini..mengurniakan aku seorang suami yg penyayang & sangat2 bertanggungjawab dan keluarga yg amat bahagia..memberi peluang untuk aku membesarkan zuriat di dalam rahimku ini..baby dalam keadaan yg sihat dan baik..rezeki yg murah..kesihatan yg baik..kehidupan yg sangat2 bahagia di samping suami dan keluarga yg tercinta..sentiasa memberikanku hidayah..sentiasa melindungiku dari segala kesusahan dan kesulitan..

syukur di atas semua kurniaanMu ini ya Allah..

No comments:

Post a Comment