"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Friday 7 September 2012

Dah boleh masak..!!

Syukur Alhamdulilah..

Setelah 2 bulan aku x masak, malam tadi akhirnya aku dah boleh masak dgn jayanya.no loya2 dan muntah2..yeay..!!

Walaupun lauknya simple tapi sangat2 berpuas hati sbb berjaya masak seperti yg dirancang.sebelum ni konon2 plan nak masak macam2 tapi bila dah half way terus loya2 & pening.so stop terus..kadang2 goreng telur dan nugget pun boleh termuntah..huhu..

Ni la lauk yg aku masak malam tadi..hehe..simple jekk.. :)

kobis goreng 

ikan cencaru goreng

kicap asam limau

ayam masak sos tiram

Pagi tadi pulak aku sempat masak nasi goreng kampung untuk lunch hari ni..hehe..


No comments:

Post a Comment