"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 6 September 2012

2nd trimester..

Pagi2 lagi hubby dah sms..

"gud morning..miss u so much..baby ok x hari ni?dah makan ubat?sy baru baca pregnancy application ni.awak dah masuk 2nd trimester hari ni.lepas ni baby akan membesar seinci setiap minggu.so dah x boleh pakai seluar ketat2 & seluar jeans lagi tau.."

aduhai hubby ku..makin concern pulak dia ni..hehe..

Actually since confirm pregnant, aku saje download pregnancy apps kat hp dia.maklumla hp aku ni x secanggih hp dia..hehe..konon2 senang la aku nak refer apa2 psl pregnancy nanti.macam biasa la kan.mula2 je excited at last jadi malas pulak aku nak baca.haha..alih2 hubby ku yg sorang tu yg rajin baca tiap2 hari tanpa jemu..dan setiap hari jugak la dia akan update aku psl pregnancy ni.kadang2 if ada apa2 yg aku x tau, aku akan refer dia je gerenti dia ada jawapan..hewhewhew..mcm dia pulak yg pregnant..haha..tapi ok la tu.at least dia tau ape yg terjadi kat aku & baby..

Ya Allah.aku bersyukur padaMu kerana kurniakan aku seorang suami yang sangat2 caring, penyayang dan bertanggungjawab..Alhamdulillah..


No comments:

Post a Comment