"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Monday 24 September 2012

Daddy again..

Selamat pagi..
Hari ni dah nak masuk bulan ke-4 pregnancy.means lagi 5 bulan lagi nk deliver..wah..tetibe pulak rasa mcm lambat lagi jek..x sabar2 nak tgk baby..hehe..tapi dalam pada x sabar aku ni, ada jugak batasnya compared to hubby..ada ke hari tu dia ckp nak beli botol susu baby.Ohmaii..awal lagi la dear..dia tetiba nak beli ni pun sbb kawan dia ada yg jual barang2 baby online.so masa kawan dia post photo stok botol susu Avent kt FB, dia terus eksaited nak beli.siap tanya harga, jenis yg sesuai & mcm mane nak beli..adoyai..dan macam biasa aku sempat menghalangnya..fuh.nasib baik.hihi..aku ckp tunggu la bulan dec nanti or usia kandungan aku dah 6 bulan baru la boleh beli.sekarang ni buat list & survey2 je dulu..daddy daddy.. :)

AVENT New born starter set


No comments:

Post a Comment