"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Wednesday 5 September 2012

Kemas rumah..

Pagi tadi owner rumah sms cakap malam ni nak bawak org datang tgk rumah.mybe ade org nak beli kot..

Alamak.!! mampusss..rumah dah la macam tongkang pecah.bersepah-sepah..memang since pregnant aku malas betul nak kemas umah.asik xde mood je.weekdays, balik keje mandi, makan & terus tido awal.weekend pulak asik ade hal je.x stay umah pun.so bila la time nak kemasnye..huhu..

Tapi hari ni nak x nak terpakse la berkemas2 jugak.kang ape pulak ckp owner umah tu nanti..malasnyerrrrrrrrrrrr...!! tapi nasib baik la hubby baik hati nak balik keje awal hari ni semata2 nak tolong aku kemas.dia seboleh2nya x bagi aku mop lantai.bahaya katanya.apa yg bahayanya pun aku x taw..tapi ok gak tu.xde la aku buat keje sorang2..hehe..

So balik keje ni nak terus memulakan operasi.nasib baik la diorang nak datang pukul 9.so ada la masa nak kemas2..hehe..


No comments:

Post a Comment