"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 4 October 2012

17 weeks..

Huargghhh..mengantuknya petang2 camni.dah la keje takde, bos pun takde so makin bertambah2 la ngantuknya.tadi boleh pulak terlelap 10min.haha..

Ok la..ngantuk2 camni baik update 17 weeks pregnancy.biasanya tiap2 kali nak masuk minggu baru mesti ade 'benda' jadi kat aku kan..tapi hari ni alhamdulillah takde la pulak benda2 pelik jadi.selera makan ok, muntah2 takde, perut rasa ok, sembelit takde, batuk pun dah hilang..wahhh..syukur sangat2 Ya Allah.

Sabtu lepas gi scan, alhamdulillah baby sihat walafiat.masa scan tu baby aktif sangat2.tak duduk diam.maybe sebab aku tak makan lagi kot.hehe..boleh pulak dia lambai2 tgn & main pusing2 kepala.kaki pulak macam tendang2.amboi..nakalnya anak mummy ni..hehe..kali ni doc measure satu badan baby.tangan, kaki, kepala, badan even perut baby pun doc measure skali.comel je..hehe..dan result dari scan tu, baby membesar seperti yang sepatutnya..EDD pun lebih kurang ngan EDD ikut LMP je..alhamdulillah..daddy baby pulak tersengih je sepanjang scan tuh.suka la tuh.nampak muka puas hati sangat2.hehe..

So far tu jela update untuk 17 weeks ni.last but not least, skrang ni perut dah makin membuncit.hubby cakap tak lama lagi perutku besar macam dia..ngeeee...

No comments:

Post a Comment