"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 25 October 2012

20 weeks...

Hari ni baby dah genap 5 bulan..alhamdulillah.makin aktif anak mummy & daddy ni..dok menendang je kejenya.waktu paling aktif ~ pagi, tghhari & malam..malam semalam aku sesaja buat eksperimen..baring then letak remote kat atas perut..guess what??remote tu bergerak2..!! then satu2 masa, remote tu terangkat..hehe..comel.kuat betul baby menendang..

Ha, sekarang ni pagi2 mesti senak perut aku.sampai susah nak nafas.mybe baby baru bangun & tgh mengeliat kot.hehe..bila aku bangun & solat Subuh baru la ok..then mula la dia super-aktif time aku masak utk lunch daddy especially bila dgr bunyi sudip & kuali berlaga2..**baby dah boleh dgr bunyi-bunyian ke ek??**

Next week dah set appointment ngan UMRA utk detail scan + 4D scan..boleh la tgk exactly rupa baby macam mane..ho yeah..dan yg paling penting nak tgk gender baby.senang nak shopping brg2 baby nanti..hehe..

mode:: tak sabar.. :) :)


No comments:

Post a Comment