"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Monday 22 October 2012

Lenguh kaki..

Tak laratnye nak bangun gi keje hari ni..kaki still lenguh2 especially bahagian betis & tumis..ni la padahnya jalan tak hengat donia selama 2 hari ni..

Just imagine..
hari sabtu after balik keje terus gi Jusco.konon2 nak cari baju 2-3 helai.maklumlah semua baju dah ketat2 kat bahagian perut.baju keje pun dah tak muat..jalan punya jalan sampai la pukul 5.at last dapat 1 helai baju je.semuanya tak berkenan..huhu..*kalau nak diikutkan hati sampai malam aku kat Jusco tapi sebab hubby ada company dinner so terpaksa balik awal*

on the way balik umah, singgah pasar malam jap beli buah.jalan lagi..kaki dah start lenguh dah ni.actually aku lebih suka beli buah kat pasar malam sbb semuanya fresh2 & MURAH..!! macam2 buah yang aku beli - epal ijau, lai, oren & jambu..hehe..

belum hilang lenguh hari sabtu tu, then ahad pagi2 dah keluar..gi IKEA..beli barang2 rumah..pukul 8.30 dah kuar umah tuh.hubby ckp pagi2 senang nak cari parking..after shopping kat IKEA, gi The Curve jap.misi nak teruskan cari baju aku yg tertangguh semalam..tapi tak ade yg berkenan.then hubby ajak gi One Utama pulak..sekali parking full pulak.tukar plan gi Sunway Pyramid..after makan & solat, ape lagi gi shopping baju la..nasib baik la jumpe..dapat la 2 helai..yahoo..!! ok.kaki dah start sakit masa nak keluar Sunway Pyramid TAPI still belum boleh balik lagi..!! waaaaaa...kena gi Mydin pulak.beli barang2 dapur..finally, dalam pukul 7 lebih baru la mission accomplished..yeay dah boleh balik umah..!!!

kaki toksah citer la..sakit + lenguh + cramp..dalam kereta, sesambil drive hubby siap urut lagi tapak kaki aku..haha..boleh bayangkan tak??then kat umah pun sama gak.hubby urut sampai la aku tertido..thanks sayang..hehe..



tapi pape pun best sangat2 sebab dapat spend time ngan hubby & yang paling penting dapat baju baru..ngeeee... :)


No comments:

Post a Comment