"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Thursday 4 October 2012

Ketam..

Semalam after masak untuk dinner,  aku tunggu hubby balik keje then kitorang terus gi pasar malam.bukan nak beli sayur or makanan pun.tapi motif utama ialah semata-mata nak beli KETAM.ngeee..

Hari isnin baru je makan ketam tapi tah nape aku rasa nak makan lagi.hehe..so macam biasa, aku beli seekor je.actually hubby suh beli 2 ekor buat stok kot2 aku mengidam lagi ke tapi bila aku fikir2 balik tak payah la.sbbnya nanti dah tak fresh if simpan lama2.lagipun mood aku ni tak tentu.kang tetiba malas nak masak.ha, sape pulak yg nak masak ketam tu nanti.at last kena buang jugak la jawabnya..actually nak makan kat kedai boleh je.lagipun setakat nak makan sorang je baik beli kat kedai mcm2 masakan ketam ada tak payah susah2 masak.tapi nak tggu hubby tak bz memang payah la.skrg ni sabtu ahad pun dia keje gak.so baik masak sendiri je..

Hari ni nak masak ketam lagi..ni tgh giat m'google' resepi2 yg mudah & sedap utk dimasak malam nanti.terliur la pulak tgk gmbar2 ketam yg dah dimasak tuh.adoi.lamanya nak tggu balik keje nanti.hehe..


No comments:

Post a Comment