"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku"



Saturday 6 October 2012

Sabtu..

Aik? kejap je dah Sabtu kan? cepatnye masa berlalu..

Macam biasa, hari sabtu ialah hari yg aku tunggu2.walaupun keje half day tapi aku tetap suka gak hari sabtu.nak tau sebab apa?sebab.....hari sabtu ialah hari untuk berpenat2 & bersuka ria..hehe..berpenat2 tu maksudnya buat macam2 aktiviti sampai x hengat dunia.dari balik keje sampai la tgh malam.shopping, tgk wayang, karaoke, makan2, tgk bola kat kedai mamak & macam2 lagi la.satu hari berjalan sakan sampai kaki lenguh pun takpe sebab esoknya hari Ahad dan aku boleh rehat sepuas-puasnya.hehe..

Hari ni lepas balik keje nanti kitorang nak balik umah mak.dah 3 minggu x balik.actually takde plan nak balik pun minggu ni sebab esok hubby keje.tapi mak x sihat pulak.demam dah seminggu tak elok2 lagi.mak aku tu jarang sakit tapi bila dah sakit payah nak elok.cakap ngan hubby pasal condition mak then dia ajak balik minggu ni jenguk mak.wah..bagai pucuk dicita ulam mendatang..hehe..laju je ckp NAKKK..kekeke..

So aktiviti weekend aku kali ni kat umah mak je la.layan adik-beradik & anak2 buah aku yg gila2 tuh.bestnyerrrrrrrrrrrrrr...

Mode: tak sabar.. :) :) :)


No comments:

Post a Comment